رپو فایل

مرجع دانلود و خرید فایل

رپو فایل

مرجع دانلود و خرید فایل

سیستم اینترنتی نظر سنجی

رفع مشکلات فنی با استفاده از نظرسنجی از مشتریان از جمله سرویسهایی است که سازمانها میتوانند به مشتریان خود ارائه کنند انجام دستی این کار معمولاً با مشکلاتی از قبیل تأخیر در انجام و کاغذ بازی های زیاد همراه است در ای سیستم یک راه حل نرم افزاری برای خودکارسازی و ساختارمند کردن فرآیند نظرسنجی از مشتریان ایجاد شده است این سیستم سرویس اینترنتی برای ارتب
دسته بندی کامپیوتر و IT
بازدید ها 0
فرمت فایل doc
حجم فایل 1022 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 117
سیستم اینترنتی نظر سنجی

فروشنده فایل

کد کاربری 2106
کاربر

سیستم اینترنتی نظر سنجی

چکیده 2

شرح پروژه 3

1- بخشهای قابل دسترسی توسط تکنسین. . 5

1-1 - ورود به سیستم. . 5

1-2- ایجاد کاربر جدید. . 6

1-3- حذف کاربرها 8

1-4- ایجاد نظرسنجی جدید. . 10

1-5- اضافه نمودن جوابهای مرتبط به نظرسنجی. . 12

1-6- تغییرات در نظر سنجی. . 14

1-6-1- غیر فعال نمودن نظرسنجی. . 15

1-6-2- حذف کردن نظرسنجی. . 16

1-7- حذف کردن جوابهای نظرسنجی. . 16

2- بخشهای قابل دسترسی توسط کاربر. . 17

2-1- ورود به سیستم. . 17

2-2- نحوه استفاده از نظرسنجی. . 19

3- ساختار پایگاه داده ها 22

3-1- جدول Survey. . 22

3-2- جدول Options 23

3-3- جدول Answers 24

3-4- جدول کاربرها 25

3-5- ارتباط بین جداول. . 27

4- Data flow Diagram.. .. 28

4- 1- کاربر. . 28

4-2- تکنسین 29.......................................................................................................

کد برنامه.. 33

Abstract. 114


چکیده

در دنیای امروزی نظر سنجی درباره سطح کیفیت محصولات، سرویسها و خدمات ارائه شده فن آوری بسیار مفیدی می باشد که ازمزایای ذیل برخوردار می باشد:

  • نظرسنجی تصویر دقیقی ازواقعیتهای مربوط به محصول یا سرویس ارائه شده یه مشتری و تیم مدیریت می باشد
  • نظرسنجی ارتباط قوی بین مشتریان، تیم مدیریت و مسئولان مربوطه ایجاد میکند
  • نظرسنجی کمک به پیدا کردن مشکلات و ضعفهای موجود در محصول یا سرویس ارائه شده می کند
  • نظرسنجی رضایت یا نارضایتی مشتریان را در رابطه با محصولات یا سرویسهای ارائه شده را نشان می دهد
  • نظرسنجی موجب بهبود بخشیدن کیفیت محصول یا سرویسها و خدمات ارائه شده می باشد

نرم افزار ارائه شده در این پروژه یک سیستم نظرسنجی می باشد که بصورت سرویس اینترنتی به منظور ارتباط بیشتر با مشتریان طراحی و پیاده سازی شده است. دراین ارائه کتبی، ضمن شرح پیاده سازی با کاربرد این سیستم نیز آشنا می شویم.


شرح پروژه

رفع مشکلات فنی با استفاده از نظرسنجی از مشتریان از جمله سرویسهایی است که سازمانها میتوانند به مشتریان خود ارائه کنند. انجام دستی این کار معمولاً با مشکلاتی از قبیل تأخیر در انجام و کاغذ بازی های زیاد همراه است. در ای سیستم یک راه حل نرم افزاری برای خودکارسازی و ساختارمند کردن فرآیند نظرسنجی از مشتریان ایجاد شده است. این سیستم سرویس اینترنتی برای ارتباط مشتریان با سیستم مورد نظر راارائه می کند. به این صورت که هنگام خرید محصول توسط مشتری، یک کلمه کاربری و رمز عبور به او داده می شود. مشتری با مراجعه به سایت وب طراحی شده می تواند رضایت یا نارضایتی خود را از سیستم،یا محصول یا سرویس ارائه شده گزارش کند. جواب و IP address کامپیوتر مشتری به همراه نوع نظرسنجی وارد پایگاه داده[1] می شود و تکنسینها با توجه به مهارتهایشان جوابهای مشتریاان را بررسی و در جهت رفع مشکل اقدام می کنند. تکنسینها با استفاده از این سیستم میتوانند هرگونه نظرسنجی را طراحی و در قابل دسترس مشتریان قرار دهند همچنین میتوانند نظرسنجی هایی که برای مدت طولانی مورد استفاده مشتریان قرار گرفته را غیرفعال یا به عبارتی از دید مشتریان پنهان کنند. از امکانات دیگر ای سیستم این می باشد که هر مشتری فقط یکباراجازه شرکت در نظر سنجی را دارد. در صورت تکرار نظرسنجی با توجه به اینکه IP Address استفاده شده توسط مشتری به همراه جواب او در پایگاه داده ذخیره شده سیستم پیغامی را به مشتری نشان داده و به اطلاع او می رساند که ایشان قبلا در این نظرسنجی شرکت نموده اند و اجازه دادن نظر جدید یا تغییر آنرا ندارند .

یکی دیگر از امکاناتی که برای تکنسینها[2] وجود دارد، امکان تغییر و یا حذف نظرسنجیهایی است که قبلا طراحی گردیده است.

همانطور که در این گزارش بررسی شده است، یکی از عوامل اساسی موفقیت در فرآیند پشتیبانی و خدمات به مشتری نظر سنجی از مشتری می باشد. این فرایند نه تنها باعث آشنایی مشتری با محصول یا سرویس ارائه شده می شود بلکه باعث پیشرفت در سیستم و موجب بهبود بخشیدن کیفیت محصول یا سرویسها و خدمات ارائه شده و حتی خود محصول می شود .

استفاده کنندگان این سیستم به دو گروه زیر تقسیم می شوند:

1) تکنسینها

2) مشتریان و بازدیدکنندگان سایت[3]

تکنسینها و مشتریان بعد از تایید هویت می توانند از بخشهای مختلف سایت استفاده کنند. در ابتدا بخشهای مختف سایت که توسط تکنسینها استفاده می شود را توضیح داده و سپس بخشهای مربوط به مشتریان توضیح داده می شود.

  1. بخشهای قابل دسترسی توسط تکنسین

1-1- ورود به سیستم

تکنسین سیستم برای ورود به سیستم و آگاهی از وضعیت نظرسنجیها باید وارد سیستم شود. تکنسین می توانند کلمه کاربری و رمزعبوری که به او تخصص یافته است را وارد کنند. اگر هویت او تایید نشود، با اعلام پیغام مناسب، از تکنسین خواسته می شود که مجددا اقدام به ورود به سیستم کند. درصورت تایید هویت، تکنسین به صفحه دیگری راهنمایی می شود که در آن می تواند لیستی از نظرسنجیها را به همراه وضعیت آنها را مشاهده کند. تصویر زیر صفحه ورود به سیستم را نشان می دهد.


جهت دریافت فایل سیستم اینترنتی نظر سنجی لطفا آن را خریداری نمایید


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.