رپو فایل

مرجع دانلود و خرید فایل

رپو فایل

مرجع دانلود و خرید فایل

کارت پستال لوکس دارای یک زیره از جنس مقوای متالایز سفید رنگ است که حاشیه آن طلاکوب شده است و کارت چاپی با مضمون تبریک شب یلدا، بعد از چاپ بر روی مقوای گلاسه 300 گرم و روکش سلفون براق، داخل این کادر قرار میگیرد. با توجه به کیفیت بسیار بالای کارتهای پستال لوکس تولیدی فروشگاه، توصیه ما به شما این است که اگر محدودیت بودجه ندارید، کارت پستال لوکس را انتخاب کنید. کارت پستالهای لوکس در ابعاد 15 در 20 آماده شده و برای شما ارسال میشوند.

کارت پستال کلاسیک، در واقع همان کارت پستالهایی است که از قدیم در فروشگاهها قابل تهیه بوده است. با این تفاوت که ما این کارتهای پستال کلاسیک را روی مقوای گلاسه 300 گرم چاپ میکنیم و روکش سلفون براق روی این کارتها کشیده میشود و به این ترتیب، کارت پستالهای کلاسیک تولیدی ما هم کیفیت بسیار بالایی دارد. کارت پستالهای کلاسیک در ابعاد 13 در 18 هستند.


منبع : کارت پستال

چگونه igtv را پست کنیم؟

سوال برخی از افراد این هست که چگونه igtv را پست کنیم خدمتتون عرض کنم موقع آپلود ویدیو در igtv یک گزینه هست به نام post Preview که روی آن باید بزنید.

چگونه igtv را پست کنیم

با نتخاب این گزینه پست کردن آن ویدیو نتنها ویدیو در igtv شما به نمایش خواهد آمد بلکه آن را میتوانید در بخش پست های پیج خود مشاهده کنید.


منبع : تکبین